Żywiec – W Ż codziennie do wygrania

loteria instant win

Klient:
logo
Żywiec - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec
Czas trwania promocji:
2020 r.
Grupa docelowa:
klient końcowy
Nagrody:
  • możliwość wygrania w codziennym losowaniu 10 tys. zł i jednej z 1528 nagród rzeczowych (m.in. zaproszenia na koncert Męskiego Grania, słuchawki, smartwatche, torby na butelki zwrotne oraz zniżki do Empiku)

Loteria

Zasady loterii "W Ż codziennie do wygrania", są proste - uczestnik musi zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub przez aplikację Messenger. W ciągu doby można zarejestrować maksymalnie pięć kodów promocyjnych.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji oraz nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii promocyjnej
  • przygotowanie mechaniki, stworzenie aplikacji loteryjnej i strony www do przyjmowania zgłoszeń od konsumentów oraz integracja z BOT-em (w tym weryfikacja i pobieranie danych)
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii konsumenckiej loterii i skrzynki kontaktowej, raportowanie)
  • codzienne losowania nagród, generowanie tzw. wyznaczników czasowych
  • logistyka i wysyłka nagród rzeczowych