Graj o bilety z Warką
konkursy i nagrody
- Klient:
-
Warka - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec
- Czas trwania promocji:
- 2017 r.
- Nagrody:
-
- 30 tys. piłek nożnych
Konkurs
Mechanizm, który przyjęliśmy przy konkursie "Graj o piłki z Warką", był prosty - aby zdobyć piłkę nożną, należało zarejestrować na stronie internetowej min. 30 kodów spod kapsla lub zawleczki. W tym samym czasie co konkurs, odbywała się również loteria promocyjna.
Nasze zadania
- przygotowanie dokumentacji konkursu (m.in. regulaminu) oraz formalne przejęcie obowiązków organizatora
- przygotowanie mechaniki i stworzenie aplikacji do przyjmowania zgłoszeń od konsumentów
- wygenerowanie unikalnych kodów alfanumerycznych na opakowania i nadzór produkcji w fabrykach (procedury bezpieczeństwa i zapewnianie losowości)
- bieżąca obsługa projektu (prowadzenie infolinii, raportowanie)
- logistyka nagród (magazynowanie i wysyłka)