Graj o bilety z Warką

konkursy i nagrody

Klient:
logo
Warka - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec 
Czas trwania promocji:
2017 r.
Nagrody:
  • 30 tys. piłek nożnych

Konkurs

Mechanizm, który przyjęliśmy przy konkursie "Graj o piłki z Warką", był prosty - aby zdobyć piłkę nożną, należało zarejestrować na stronie internetowej min. 30 kodów spod kapsla lub zawleczki. W tym samym czasie co konkurs, odbywała się również loteria promocyjna.

Nasze zadania

  • przygotowanie dokumentacji konkursu (m.in. regulaminu) oraz formalne przejęcie obowiązków organizatora
  • przygotowanie mechaniki i stworzenie aplikacji do przyjmowania zgłoszeń od konsumentów
  • wygenerowanie unikalnych kodów alfanumerycznych na opakowania i nadzór produkcji w fabrykach (procedury bezpieczeństwa i zapewnianie losowości)
  • bieżąca obsługa projektu (prowadzenie infolinii, raportowanie)
  • logistyka nagród (magazynowanie i wysyłka)