Warka Promocja 2019
loteria hybrydowa
- Klient:
-
Warka - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec
- Czas trwania promocji:
- 2019 r.
- Grupa docelowa:
- klient końcowy
- Nagrody:
-
- wyjazdy na mecz UEFA Super Cup w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne
Loteria
Aby wziąć udział w naszej loterii "Warka Promocja 2019", należało kupić promocyjną puszkę lub butelkę. Pod kapslem lub zawleczką można było znaleźć informację uprawniającą do odbioru gratisowego piwa w sklepie lub kod alfanumeryczny, który trzeba było zarejestrować na stronie loterii. Tym samym było to więc połączenie loterii instant win z losowaniem nagród.
Nasze zadania
- przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji formalnej, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii
- przygotowanie mechaniki
- wygenerowanie unikalnych kodów alfanumerycznych
- odbieranie wygranych kapsli i zawleczek ze sklepów/hurtowni/od przedstawicieli handlowych, a także ich liczenie, ewidencjonowanie, magazynowanie i utylizacja
- codzienne losowania nagród
- bieżąca obsługa projektu (prowadzenie infolinii konsumenckiej oraz skrzynki kontaktowej, raportowanie i rozliczanie)