Warka Promocja 2019

loteria hybrydowa

Klient:
logo
Warka - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec
Czas trwania promocji:
2019 r.
Grupa docelowa:
klient końcowy
Nagrody:
  • wyjazdy na mecz UEFA Super Cup w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne

Loteria

Aby wziąć udział w naszej loterii "Warka Promocja 2019", należało kupić promocyjną puszkę lub butelkę. Pod kapslem lub zawleczką można było znaleźć informację  uprawniającą do odbioru gratisowego piwa w sklepie lub kod alfanumeryczny, który trzeba było zarejestrować na stronie loterii. Tym samym było to więc połączenie loterii instant win z losowaniem nagród.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji formalnej, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii
  • przygotowanie mechaniki
  • wygenerowanie unikalnych kodów alfanumerycznych
  • odbieranie wygranych kapsli i zawleczek ze sklepów/hurtowni/od przedstawicieli handlowych, a także ich liczenie, ewidencjonowanie, magazynowanie i utylizacja
  • codzienne losowania nagród
  • bieżąca obsługa projektu (prowadzenie infolinii konsumenckiej oraz skrzynki kontaktowej, raportowanie i rozliczanie)