Miliony piw są w Tatrach
loteria instant win
- Klient:
-
Tatra - Największa ilościowa marka piwa w portfolio Grupy Żywiec
- Czas trwania promocji:
- 2019 r.
- Nagrody:
-
- ponad 172 tys. czteropaków i 10 mln pojedynczych puszek Tatra Jasne Pełne
Loteria
Przygotowana przez nas kolejna edycja loterii "Miliony piw są w Tatrach", została oparta na mechanizmie instant win – informacje o wygranych znajdowały się pod kapslami lub zawleczkami promocyjnych piw. Nagrody można było odbierać bezpośrednio w sklepach. Lista punktów była dostępna na stronie loterii.
Nasze zadania
- przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii promocyjnej
- przygotowanie mechaniki i stworzenie wewnętrznej aplikacji bazodanowej dla Grupy Żywiec do ewidencjonowania promocyjnych kapsli/zawleczek
- koordynacja produkcji kapsli i zawleczek, nadzór nad losowym kapslowaniem wygranych, stworzenie procedur bezpieczeństwa
- produkcja i logistyka bezpiecznych kopert
- bieżące rozliczanie wydanych piw z uczestnikami łańcucha dystrybucji
- odbieranie wygranych kapsli i zawleczek ze sklepów/hurtowni/od przedstawicieli handlowych, a także ich liczenie, ewidencjonowanie, magazynowanie i utylizacja
- bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii konsumenckiej i skrzynki kontaktowej, raportowanie)