Miliony piw są w Tatrach

loteria instant win

Klient:
logo
Tatra - Największa ilościowa marka piwa w portfolio Grupy Żywiec
Czas trwania promocji:
2019 r.
Nagrody:
  • ponad 172 tys. czteropaków i 10 mln pojedynczych puszek Tatra Jasne Pełne

Loteria

Przygotowana przez nas kolejna edycja loterii "Miliony piw są w Tatrach", została oparta na mechanizmie instant win – informacje o wygranych znajdowały się pod kapslami lub zawleczkami promocyjnych piw. Nagrody można było odbierać bezpośrednio w sklepach. Lista punktów była dostępna na stronie loterii.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii promocyjnej
  • przygotowanie mechaniki i stworzenie wewnętrznej aplikacji bazodanowej dla Grupy Żywiec do ewidencjonowania promocyjnych kapsli/zawleczek
  • koordynacja produkcji kapsli i zawleczek, nadzór nad losowym kapslowaniem wygranych, stworzenie procedur bezpieczeństwa
  • produkcja i logistyka bezpiecznych kopert
  • bieżące rozliczanie wydanych piw z uczestnikami łańcucha dystrybucji
  • odbieranie wygranych kapsli i zawleczek ze sklepów/hurtowni/od przedstawicieli handlowych, a także ich liczenie, ewidencjonowanie, magazynowanie i utylizacja
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii konsumenckiej i skrzynki kontaktowej, raportowanie)