PZL Sędziszów – inFILTRACJA nagród

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
PZL Sędziszów - Producent filtrów motoryzacyjnych i przemysłowych
Czas trwania promocji:
2015 r.
Grupa docelowa:
przedstawiciele firm wytypowanych do promocji przez PZL Sędziszów
Nagrody:
  • karty paliwowe przedpłacone oferowane przez PKN Orlen

Program

Program lojalnościowy „inFILTRACJA nagród” został połączony z loterią B2B opartą na e-zdrapkach. Akcja była podzielona na trzy moduły: działanie motywacyjne dla dystrybutorów, promocja dla hurtowni oraz oferta dla sklepów i warsztatów. W części lojalnościowej zastosowaliśmy licznik litrów paliwa do wykorzystania (nagrodami były karty Orlen Tank Bank) oraz e-zdrapki, innowacyjny produkt G3.

Nasze zadania

  • przygotowanie mechaniki
  • opracowanie dokumentacji formalnej loterii i konkursu
  • reprezentowanie organizatora w IAS
  • budowa strony www z systemem rejestracji i logowania do konta, rejestrowania faktur, wyświetlania e-zdrapek
  • zaprogramowanie i udostępnienie aplikacji bazodanowej do obsługi promocji, rejestrowania uczestników, przydzielania nagród, raportowania
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii promocji, raportowanie)