POL-SKONE PRO
program lojalnościowy b2b
- Klient:
-
POL-SKONE - Producent drzwi i okien drewnianych
- Czas trwania promocji:
- od 2016 r.
- Grupa docelowa:
- osoby fizyczne - sprzedawcy drzwi POL-SKONE w punktach handlowych partnerów
- Nagrody:
-
- zasilenia kart przedpłaconych Edenred
Program
Stworzony i obsługiwany przez nas konkurs nosi nazwę „POL-SKONE PRO”. Zadanie konkursowe polega na zajęciu jak najlepszego miejsca w rankingu uczestników. Każda grupa produktów ma przypisaną ilość punktów i to właśnie ich liczba decydowała o miejscu handlowca w klasyfikacji końcowej.
Nasze zadania
- przejęcie obowiązków organizatora programu
- przygotowanie mechaniki i dokumentacji (m.in regulaminu)
- konfiguracja aplikacji lojalnościowej z importem danych sprzedażowych
- konfiguracja strony www programu dla uczestników (rejestracja, konta uczestników, zamawianie zasileń kart premiowych, statystyki)
- zakup i zasilanie kart przedpłaconych Edenred
- bieżąca obsługa projektu (komunikacja z uczestnikami, rozliczenia, raportowanie)
- tworzenie rankingów i rozliczenia podatkowe
- przeprowadzenie szkoleń