POL-SKONE PRO

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
POL-SKONE - Producent drzwi i okien drewnianych
Czas trwania promocji:
od 2016 r.
Grupa docelowa:
osoby fizyczne - sprzedawcy drzwi POL-SKONE w punktach handlowych partnerów
Nagrody:
  • zasilenia kart przedpłaconych Edenred

Program

Stworzony i obsługiwany przez nas konkurs nosi nazwę „POL-SKONE PRO”. Zadanie konkursowe polega na zajęciu jak najlepszego miejsca w rankingu uczestników. Każda grupa produktów ma przypisaną ilość punktów i to właśnie ich liczba decydowała o miejscu handlowca w klasyfikacji końcowej.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora programu
  • przygotowanie mechaniki i dokumentacji (m.in regulaminu)
  • konfiguracja aplikacji lojalnościowej z importem danych sprzedażowych
  • konfiguracja strony www programu dla uczestników (rejestracja, konta uczestników, zamawianie zasileń kart premiowych, statystyki)
  • zakup i zasilanie kart przedpłaconych Edenred
  • bieżąca obsługa projektu (komunikacja z uczestnikami, rozliczenia, raportowanie)
  • tworzenie rankingów i rozliczenia podatkowe
  • przeprowadzenie szkoleń