Nestle – Extra Club

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
Nestle - Producent żywności
Czas trwania promocji:
2006-2011 r.
Grupa docelowa:
osoby odpowiedzialne za zakup produktów spożywczych w firmach i instytucjach
Nagrody:
  • rzeczowe, m.in. komputery, aparaty, drukarki, rowery, sprzęty muzyczne

Program

Zaproponowany przez nas program "ExtraClub" podzielony był na dwa etapy. W pierwszym (2006-2009) wyprodukowaliśmy specjalne kontretykiety zawierające punktowe znaczki holograficzne na każdy produkt gastronomiczny Nestle. Uczestnik otrzymywał od przedstawiciela handlowego pakiet startowy składający się z katalogu nagród i formularzy. Następnie kupował produkty Nestle, wklejał hologramy na specjalne karty i odsyłał je do nas. W drugim etapie (2009-2011) program był już na tyle popularny, że zrezygnowaliśmy z produkcji etykiet na rzecz elektronicznego naliczania punktów przez system mobilnej sprzedaży. Przez 5 lat program zgromadził kilkanaście tysięcy uczestników.

Nasze zadania

  • stworzenie mechaniki programu i jego pełna obsługa
  • budowa portalu internetowego www.extraclub.pl
  • produkcja holograficznych etykiet i nadzór nad etykietowaniem produktów w fabrykach Nestle
  • produkcja wszystkich materiałów marketingowych
  • stworzenie pełnego oprogramowania bazodanowego
  • zakup i dystrybucja nagród (ponad 20 tys.)
  • obsługa rejestracji, zamówień nagród i reklamacji