Marcopol

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
Marcopol Sp. z o.o. Producent śrub – wiodący europejski producent elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu z branży budowlanej, motoryzacyjnej, meblarskiej i innych.
Czas trwania promocji:
od 2016 r.
Grupa docelowa:
prawni reprezentanci firm
Nagrody:
  • rzeczowe, m.in. konsola Xbox, tablet, ekspres do kawy, rower
  • karty przedpłacone

Program

Naszym zadaniem było stworzenie i obsługa platformy programu promocyjnego, skierowanego do firm kupujących produkty Marcopol. Wprowadzony system skupia w sobie różnorodne promocje podzielone ze względu na przyjętą mechanikę.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora programu
  • przygotowanie mechaniki i strony www
  • sporządzenie dokumentacji (m.in. regulaminu)
  • konfiguracja aplikacji lojalnościowej z importem danych sprzedażowych
  • konfiguracja strony www programu dla uczestników (rejestracja, konta uczestników, zamawianie nagród, statystyki)
  • bieżąca obsługa projektu (komunikacja z uczestnikami, prowadzenie infolinii, rozliczenia, raportowanie)
  • zakup oraz dystrybucja nagród rzeczowych i kart przedpłaconych