Królewskie – Graj o Króla lub swoją koszulkę

loteria hybrydowa

Klient:
logo
Królewskie - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec
Czas trwania promocji:
2019 r.
Grupa docelowa:
klient końcowy
Nagrody:
  • ponad 2 mln piw oraz ponad 6 tys. e-kodów na koszulkę Legii Warszawa

Loteria

Nasza kolejna promocja organizowana dla marki Królewskie to "Graj o Króla lub swoją koszulkę". Informacje o wygranej znajdowały się pod kapslami lub zawleczkami promocyjnych piw. Nagrody w postaci puszek Królewskiego można było odbierać bezpośrednio w sklepach, natomiast kod promocyjny należało zarejestrować na stronie loterii. Dzięki temu możliwe było odebranie vouchera (e-kodu) niezbędnego do zamówienia koszulki w e-sklepie FanStore Legii Warszawa.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii
  • przygotowanie mechaniki i stworzenie aplikacji bazodanowej dla Grupy Żywiec do ewidencjonowania wymienionych kapsli i zawleczek na piwa
  • stworzenie aplikacji dla sklepu Legii Warszawa do obsługi wymiany kapsli/zawleczek z kodami na nagrody
  • wygenerowanie unikalnych kodów alfanumerycznych
  • produkcja i logistyka kopert na kapsle i zawleczki
  • odbieranie wygranych kapsli i zawleczek ze sklepów oraz ich liczenie, ewidencjonowanie, magazynowanie
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii konsumenckiej i skrzynki kontaktowej, raportowanie)