Mistrzowska Loteria Hyundai i30

loteria zdrapkowa

Klient:
logo
Hyundai Motor Poland - Polski oddział Hyundai Motor Group
Czas trwania promocji:
2018 r.
Grupa docelowa:
klient końcowy oraz sprzedawcy
Nagrody:
  • samochód Hyundai i30
  • podwójne bilety na mistrzostwa świata w piłce nożnej 2018
  • piłki
  • nagrody pieniężne

Loteria

Przygotowana przez nas loteria B2C „Mistrzowska Loteria Hyundai i30”, miała w sobie element B2B - łączyła się bowiem z elementem motywacyjnym dla sprzedawców. Aby wziąć udział w promocji, należało odbyć jazdę testową, a następnie otrzymać od sprzedawcy e-zdrapkę (pracownik wpisywał na kuponie swoje ID). Kolejnym krokiem było zarejestrowanie na stronie loterii ukrytego kodu. Losowania biletów odbywały się w trzech turach, a na koniec ze wszystkich zgłoszeń losowany był samochód oraz piłki nożne z logo Hyundai. Dodatkowo losowane były nagrody pieniężne dla sprzedawców.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji formalnej, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzenie loterii
  • przygotowanie mechaniki i stworzenie aplikacji loteryjnej do przyjmowania zgłoszeń (w tym weryfikacja i pobieranie danych)
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. okresowe losowania nagród, prowadzenie infolinii loterii, raportowanie)
  • produkcja i logistyka zdrapek
  • zakup i logistyka nagród