Heineken UCL

loteria z nagrodami

Klient:
logo
Heineken - Marka piwa premium należąca do Grupy Heineken, głównego akcjonariusza Grupy Żywiec
Czas trwania promocji:
2019 r.
Grupa docelowa:
klient końcowy
Nagrody:
  • wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów
  • konsole PlayStation
  • vouchery (e-kody) na pyszne.pl

Loteria

"Heineken UCL 2019" - taki tytuł nosiła loteria, którą stworzyliśmy z myślą o kibicach piłkarskich. Pod kapslem lub zawleczką produktu promocyjnego znajdował się specjalny kod, który uczestnik mógł zarejestrować w systemie poprzez formularz zamieszczony na stronie internetowej. Dzięki temu zyskał prawo do udziału w losowaniu.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii
  • przygotowanie mechaniki, stworzenie aplikacji loteryjnej oraz strony www do przyjmowania zgłoszeń od konsumentów (w tym weryfikacja i pobieranie danych)
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. codzienne lub okresowe losowania nagród, prowadzenie infolinii i skrzynki kontaktowej, raportowanie)
  • logistyka i wysyłka nagród