Geberit Partner Club

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
Geberit - Produkcja technologii sanitarnych
Czas trwania promocji:
2015 r.
Grupa docelowa:
osoby fizyczne – sprzedawcy w salonach z wyposażeniem łazienek
Nagrody:
  • zasilenia kart przedpłaconych Edenred

Program

Odpowiadaliśmy za stworzenie i pełną obsługę pierwszej edycji programu lojalnościowego "Geberit Partner Club". Uczestnicy rejestrowali sprzedaż na stronie, a każdy produkt miał określoną liczbę punktów automatycznie wymienianych na koniec miesiąca na zasilenia karty. Dodatkowo program został wzbogacony o moduł quizu. Uczestnicy odpowiadając na pytania mogli otrzymać dodatkowe punkty.

Nasze zadania

  • wystąpienie w roli organizatora
  • przygotowanie mechaniki programu (konkursowej)
  • stworzenie dokumentacji formalnej
  • optymalizacja podatkowa
  • zaprogramowanie i udostępnienie aplikacji bazodanowej do obsługi programu, rejestrowania uczestników, sprzedaży i automatycznych zasileń kart oraz raportowania
  • budowa strony www z systemem rejestracji i logowania do konta, rejestrowania zakupów, podglądu historii zakupów oraz statusów zasileń
  • zapewnienie opiekunom klienta wielopoziomowego dostępu do systemu
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii promocji, zasilenia kart, raportowanie)