Geberit Partner Club
program lojalnościowy b2b
- Klient:
-
Geberit - Produkcja technologii sanitarnych
- Czas trwania promocji:
- 2015 r.
- Grupa docelowa:
- osoby fizyczne – sprzedawcy w salonach z wyposażeniem łazienek
- Nagrody:
-
- zasilenia kart przedpłaconych Edenred
Program
Odpowiadaliśmy za stworzenie i pełną obsługę pierwszej edycji programu lojalnościowego "Geberit Partner Club". Uczestnicy rejestrowali sprzedaż na stronie, a każdy produkt miał określoną liczbę punktów automatycznie wymienianych na koniec miesiąca na zasilenia karty. Dodatkowo program został wzbogacony o moduł quizu. Uczestnicy odpowiadając na pytania mogli otrzymać dodatkowe punkty.
Nasze zadania
- wystąpienie w roli organizatora
- przygotowanie mechaniki programu (konkursowej)
- stworzenie dokumentacji formalnej
- optymalizacja podatkowa
- zaprogramowanie i udostępnienie aplikacji bazodanowej do obsługi programu, rejestrowania uczestników, sprzedaży i automatycznych zasileń kart oraz raportowania
- budowa strony www z systemem rejestracji i logowania do konta, rejestrowania zakupów, podglądu historii zakupów oraz statusów zasileń
- zapewnienie opiekunom klienta wielopoziomowego dostępu do systemu
- bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii promocji, zasilenia kart, raportowanie)