FoodCare – Razem Najlepsi
program lojalnościowy b2b
- Klient:
-
FoodCare - Producent napojów i deserów
- Czas trwania promocji:
- od 2019 r.
- Grupa docelowa:
- właściciele sklepów lub sprzedawcy
- Nagrody:
-
- katalog około 250 nagród, m.in. urządzenia RTV, sprzęt do sklepów, narzędzia,
- karty przedpłacone Edenred
Program
Program lojalnościowy nosi nazwę „Razem Najlepsi”. Promocję zorganizowaliśmy z myślą o 15 tys. sklepów sprzedających produkty FoodCare, np. Black, Gellwe, Frugo czy Fitella. Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów wszystkich marek FoodCare. Oprócz punktów bazowych, mogą zdobyć także bonusy w comiesięcznych promocjach oraz za utrzymanie standardów jakościowych w swoim sklepie.
Nasze zadania
- przygotowanie mechaniki uwzględniającej m.in. segmentację uczestników, dodatkowe punkty za spełnienie kryteriów merchandisingowych i marketingowych, bonus za rozszerzenie koszyka sklepowego
- przygotowanie dokumentacji programu (m.in. regulaminu)
- połączenie programu z systemem sprzedażowym klienta
- bieżąca obsługa projektu (komunikacja z uczestnikami, prowadzenie infolinii, raportowanie)
- zakup i dystrybucja nagród oraz kart przedpłaconych
- wystawianie uczestnikom PIT-11 (8C) i wysyłka do urzędów skarbowych
- przeprowadzenie serii szkoleń dla przedstawicieli handlowych FoodCare z całej Polski