FoodCare – Razem Najlepsi

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
FoodCare - Producent napojów i deserów
Czas trwania promocji:
od 2019 r.
Grupa docelowa:
właściciele sklepów lub sprzedawcy
Nagrody:
  • katalog około 250 nagród, m.in. urządzenia RTV, sprzęt do sklepów, narzędzia,
  • karty przedpłacone Edenred

Program

Program lojalnościowy nosi nazwę „Razem Najlepsi”. Promocję zorganizowaliśmy z myślą o 15 tys. sklepów sprzedających produkty FoodCare, np. Black, Gellwe, Frugo czy Fitella. Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów wszystkich marek FoodCare. Oprócz punktów bazowych, mogą zdobyć także bonusy w comiesięcznych promocjach oraz za utrzymanie standardów jakościowych w swoim sklepie.

Nasze zadania

  • przygotowanie mechaniki uwzględniającej m.in. segmentację uczestników, dodatkowe punkty za spełnienie kryteriów merchandisingowych i marketingowych, bonus za rozszerzenie koszyka sklepowego
  • przygotowanie dokumentacji programu (m.in. regulaminu)
  • połączenie programu z systemem sprzedażowym klienta
  • bieżąca obsługa projektu (komunikacja z uczestnikami, prowadzenie infolinii, raportowanie)
  • zakup i dystrybucja nagród oraz kart przedpłaconych
  • wystawianie uczestnikom PIT-11 (8C) i wysyłka do urzędów skarbowych
  • przeprowadzenie serii szkoleń dla przedstawicieli handlowych FoodCare z całej Polski