Flüggeriada

loteria zdrapkowa

Klient:
logo
Flügger - Produkcja farb i lakierów
Czas trwania promocji:
2015 r.
Nagrody:
  • samochód osobowy Citroën Berlingo, telewizory 40 cali, smartfony, wideorejestratory Yanosik DVR, nalewaki do piwa (łącznie ponad 10 tys. nagród)

Loteria

„Flüggeriada - Loteria dla Fachowców” była połączeniem loterii promocyjnej z programem lojalnościowym B2B. Organizowaliśmy ją w sklepach Flügger na tabletach zakupionych specjalnie na potrzeby promocji. Loteria wykorzystywała mechanizm e-zdrapek kodowanych podczas zakupów przez sprzedawcę, a następnie „zdrapywanych” przez uczestnika na tablecie. Do uczestnictwa w loterii niezbędna była karta klubu Flügger Partner z kodem kreskowym oraz kupon zakodowany przez pracownika sklepu. Loteria była więc równolegle zintegrowana z programem lojalnościowym dla rekomendowanych wykonawców w ramach portalu Klub Flügger Partner.

Nasze zadania

  • stworzenie dokumentacji oraz nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na organizację loterii
  • przygotowanie mechaniki loterii
  • budowa portalu Flügger Partner oraz specjalnej odsłony loterii na tablety z czytnikami kodów kreskowych
  • stworzenie aplikacji dla sprzedawców do kodowania sprzedaży na kuponach loteryjnych (naliczanie e-zdrapek)
  • przygotowanie materiałów POS
  • zakup tabletów
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii, komunikacja z uczestnikami, raportowanie)
  • zakup i dystrybucja nagród