Flüggeriada
loteria zdrapkowa
- Klient:
-
Flügger - Produkcja farb i lakierów
- Czas trwania promocji:
- 2015 r.
- Nagrody:
-
- samochód osobowy Citroën Berlingo, telewizory 40 cali, smartfony, wideorejestratory Yanosik DVR, nalewaki do piwa (łącznie ponad 10 tys. nagród)
Loteria
„Flüggeriada - Loteria dla Fachowców” była połączeniem loterii promocyjnej z programem lojalnościowym B2B. Organizowaliśmy ją w sklepach Flügger na tabletach zakupionych specjalnie na potrzeby promocji. Loteria wykorzystywała mechanizm e-zdrapek kodowanych podczas zakupów przez sprzedawcę, a następnie „zdrapywanych” przez uczestnika na tablecie. Do uczestnictwa w loterii niezbędna była karta klubu Flügger Partner z kodem kreskowym oraz kupon zakodowany przez pracownika sklepu. Loteria była więc równolegle zintegrowana z programem lojalnościowym dla rekomendowanych wykonawców w ramach portalu Klub Flügger Partner.
Nasze zadania
- stworzenie dokumentacji oraz nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na organizację loterii
- przygotowanie mechaniki loterii
- budowa portalu Flügger Partner oraz specjalnej odsłony loterii na tablety z czytnikami kodów kreskowych
- stworzenie aplikacji dla sprzedawców do kodowania sprzedaży na kuponach loteryjnych (naliczanie e-zdrapek)
- przygotowanie materiałów POS
- zakup tabletów
- bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii, komunikacja z uczestnikami, raportowanie)
- zakup i dystrybucja nagród