Flüggeriada
program lojalnościowy b2b
- Klient:
-
Flügger – produkcja farb i lakierów.
- Czas trwania promocji:
- 2015 r.
- Grupa docelowa:
- klienci inwestycyjni, firmy wykończeniowe, przedstawiciele handlowi
- Nagrody:
-
- ponad 10 tys. rzeczowych (m.in. telefony, ekspresy do kawy), a na koniec dodatkowe losowanie nagród głównych, m.in. samochodu
- karty przedpłacone
Program
Połączenie programu lojalnościowego „Flügger Partner” z loterią B2B dla wykonawców profesjonalnych oraz programem „Super VIP” dla klientów inwestycyjnych. Loteria wykorzystywała mechanizm e-zdrapek kodowanych podczas zakupów przez sprzedawcę w sklepie, a następnie „zdrapywanych” przez uczestnika na zamontowanym w punkcie tablecie. Do uczestnictwa w loterii niezbędna była karta klubu „Flügger Partner” z kodem kreskowym, a także kupon zakodowany przez sprzedawcę.
Nasze zadania
- przygotowanie mechaniki i strony www,
- przygotowanie materiałów POS (point of sale),
- zakup i montaż tabletów w 70 lokalizacjach,
- stworzenie dokumentacji formalnej (np. regulaminu),
- nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na organizację loterii promocyjnej i reprezentowanie organizatora przed Izbą Administracji Handlowej,
- budowa portalu „Flügger Partner” oraz specjalnej odsłony loterii na tablety z czytnikami kodów kreskowych,
- budowa aplikacji dla sprzedawców do kodowania sprzedaży na kuponach loteryjnych (naliczanie e-zdrapek),
- bieżąca obsługa projektu (raportowanie, komunikacja z uczestnikami, prowadzenie infolinii programu i loterii),
- zakup i dystrybucja nagród oraz kart premiowych,
- przeprowadzenie serii szkoleń w całej Polsce dla wszystkich sprzedawców ze sklepów Flügger.