Flüggeriada

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
Flügger – produkcja farb i lakierów.
Czas trwania promocji:
2015 r.
Grupa docelowa:
klienci inwestycyjni, firmy wykończeniowe, przedstawiciele handlowi
Nagrody:
  • ponad 10 tys. rzeczowych (m.in. telefony, ekspresy do kawy), a na koniec dodatkowe losowanie nagród głównych, m.in. samochodu
  • karty przedpłacone

Program

Połączenie programu lojalnościowego „Flügger Partner” z loterią B2B dla wykonawców profesjonalnych oraz programem „Super VIP” dla klientów inwestycyjnych. Loteria wykorzystywała mechanizm e-zdrapek kodowanych podczas zakupów przez sprzedawcę w sklepie, a następnie „zdrapywanych” przez uczestnika na zamontowanym w punkcie tablecie. Do uczestnictwa w loterii niezbędna była karta klubu „Flügger Partner” z kodem kreskowym, a także kupon zakodowany przez sprzedawcę.

Nasze zadania

  • przygotowanie mechaniki i strony www,
  • przygotowanie materiałów POS (point of sale),
  • zakup i montaż tabletów w 70 lokalizacjach,
  • stworzenie dokumentacji formalnej (np. regulaminu),
  • nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na organizację loterii promocyjnej i reprezentowanie organizatora przed Izbą Administracji Handlowej,
  • budowa portalu „Flügger Partner” oraz specjalnej odsłony loterii na tablety z czytnikami kodów kreskowych,
  • budowa aplikacji dla sprzedawców do kodowania sprzedaży na kuponach loteryjnych (naliczanie e-zdrapek),
  • bieżąca obsługa projektu (raportowanie, komunikacja z uczestnikami, prowadzenie infolinii programu i loterii),
  • zakup i dystrybucja nagród oraz kart premiowych,
  • przeprowadzenie serii szkoleń w całej Polsce dla wszystkich sprzedawców ze sklepów Flügger.