Delphi Team Club

program lojalnościowy b2b

Klient:
logo
Delphi - Produkcja części samochodowych
Czas trwania promocji:
od 2010 r.
Grupa docelowa:
"Delphi Team Rally" - handlowcy dystrybutorów i hurtowni, "Delphi Team Club" - warsztaty i sklepy motoryzacyjne
Nagrody:
  • około 200 nagród rzeczowych
  • zasilenia kart przedpłaconych Edenred

Program

W "Delphi Team Rally" uczestnicy, czyli dystrybutorzy i hurtownie, mogą zdobywać punkty samodzielnie lub łącząc się w zespoły sprzedażowe. Taki zespół może składać się jednak tylko z uczestników działających na rzecz tego samego dystrybutora lub hurtowni. W przypadku "Delphi Team Club" skierowanego do sklepów i warsztatów, punkty przyznawane są z kolei za zakup produktów w wybranych punktach handlowych dystrybutorów biorących udział w programie. Po dokonaniu rejestracji, system automatycznie nalicza punkty na konto uczestnika.

Nasze zadania w "Delphi Team Rally":

  • przygotowanie mechaniki programu pozwalającej łączyć sprzedawców w grupy sprzedażowe i filie
  • przygotowanie dokumentacji (m.in. regulaminu)
  • stworzenie aplikacji bazodanowej i strony www.delphi-teamrally.pl do obsługi kont uczestników, gromadzenia punktów, importu danych sprzedażowych uczestników, zamówień nagród itd.
  • połączenie platformy z programem lojalnościowym "Delphi Team Club"; przedstawiciele handlowi angażując swoich klientów zyskują punkty, które mogą wymienić na atrakcyjne nagrody (otrzymują 25 proc. punktów swoich klientów)
  • przygotowanie aplikacji SMS do powiadamiania uczestników o zdarzeniach w programie i promocjach
  • zakup nagród i logistyka
  • bieżąca obsługa projektu (komunikacja z uczestnikami, prowadzenie infolinii, rozliczenia, raportowanie)
  • wystawianie uczestnikom PIT-11 (8C) i wysyłka do urzędów skarbowych
  • doradztwo marketingowo-organizacyjne

Nasze zadania w "Delphi Team Club":

  • opracowanie dokumentacji (m.in. regulaminów)
  • przygotowanie mechaniki programu
  • stworzenie aplikacji bazodanowej i strony www.delphi-teamclub.pl do obsługi kont uczestników, gromadzenia punktów, importu danych sprzedażowych dystrybutorów, zamówień nagród itd.
  • przygotowanie aplikacji SMS do powiadamiania uczestników o zdarzeniach w programie i promocjach
  • doradztwo marketingowo-organizacyjnego w zakresie organizacji programu lojalnościowego i motywacyjnego
  • przygotowanie i produkcja materiałów POS (point of sale)
  • zakup nagród i logistyka
  • bieżąca obsługa projektu (komunikacja z uczestnikami, prowadzenie infolinii, rozliczenia, raportowanie)