Brackie – Polsko-Czeska Loteria
loteria hybrydowa
- Klient:
-
Brackie Pils - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec
- Czas trwania promocji:
- 2019-2020 r.
- Grupa docelowa:
- klient końcowy
- Nagrody:
-
- 153 x 1000 koron czeskich oraz prawie 300 tys. piw Brackie Pils
Loteria
„Polsko-Czeska Loteria 2019 Piwo” i "Polsko-Czeska Loteria 2019 Kasa” - to dwie kolejne edycje loterii promocyjnych, które przygotowaliśmy dla tej śląskiej marki regionalnej. Informacje o wygranych znajdowały się pod kapslami lub zawleczkami promocyjnych piw. Wygrane Brackie można było odbierać bezpośrednio w sklepach, a nagrody pieniężne wypłacane były przelewem na konto bankowe. Wcześniej należało jednak zarejestrować na stronie loterii kod znaleziony pod kapslem lub zawleczką.
Nasze zadania
- przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii promocyjnej
- przygotowanie mechaniki i systemu wymiany wygranych kapsli na nagrody
- wygenerowanie unikalnych kodów alfanumerycznych
- koordynacja procesu i logistyki wydawania nagród (pieniężnych i rzeczowych)
- odbieranie wygranych kapsli i zawleczek ze sklepów oraz ich liczenie, ewidencjonowanie, magazynowanie
- bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii konsumenckiej i skrzynki kontaktowej, raportowanie)