Brackie – Polsko-Czeska Loteria

loteria hybrydowa

Klient:
logo
Brackie Pils - Marka piwa należąca do Grupy Żywiec
Czas trwania promocji:
2019-2020 r.
Grupa docelowa:
klient końcowy
Nagrody:
  • 153 x 1000 koron czeskich oraz prawie 300 tys. piw Brackie Pils

Loteria

„Polsko-Czeska Loteria 2019 Piwo” i "Polsko-Czeska Loteria 2019 Kasa” - to dwie kolejne edycje loterii promocyjnych, które przygotowaliśmy dla tej śląskiej marki regionalnej. Informacje o wygranych znajdowały się pod kapslami lub zawleczkami promocyjnych piw. Wygrane Brackie można było odbierać bezpośrednio w sklepach, a nagrody pieniężne wypłacane były przelewem na konto bankowe. Wcześniej należało jednak zarejestrować na stronie loterii kod znaleziony pod kapslem lub zawleczką.

Nasze zadania

  • przejęcie obowiązków organizatora, stworzenie dokumentacji, nadzór nad procesem uzyskiwania zezwolenia na urządzanie loterii promocyjnej
  • przygotowanie mechaniki i systemu wymiany wygranych kapsli na nagrody
  • wygenerowanie unikalnych kodów alfanumerycznych
  • koordynacja procesu i logistyki wydawania nagród (pieniężnych i rzeczowych)
  • odbieranie wygranych kapsli i zawleczek ze sklepów oraz ich liczenie, ewidencjonowanie, magazynowanie
  • bieżąca obsługa projektu (m.in. prowadzenie infolinii konsumenckiej i skrzynki kontaktowej, raportowanie)