Promocje konsumenckie B2C

  • 973 tys.

    osób skorzystało z naszych promocji

  • 17 mln

    kodów zarejestrowali uczestnicy

  • 57 mln

    nagród wydaliśmy

Promocje to magnes, przyciągnij nimi klientów

Promocje są jednym z najprostszych sposobów na pozyskanie klientów i wzrost sprzedaży. Mamy szeroką ofertę, ale specjalizujemy się przede wszystkim w loteriach instant win, w których kupujący otrzymuje natychmiastową informację o ewentualnej wygranej. Taka forma zachęca go do kolejnych zakupów.

Jeśli widzisz tutaj szansę dla swojego biznesu, pomożemy Ci. Zajmiemy się pełną organizacją, bo posiadamy infrastrukturę i technologię do ewidencjonowania oraz rozliczania nagród.

Wypełnij brief

Typy promocji konsumenckich

Oferujemy sześć typów promocji. Wybierz taką, która najbardziej pasuje do Twojej branży. My zajmiemy się formalnościami, platformą do zarządzania i całą organizacją.

Instant win

Promocja idealnie pasująca chociażby do branży FMCG. Wiemy coś o tym, bo policzyliśmy już miliony opakowań, kapsli, zakrętek, naklejek czy zawleczek. Zaletą tego rozwiązania jest to, że Twój klient bardzo szybko dowiaduje się, czy zdobył nagrodę, co jest świetną motywacją, aby do Ciebie wrócił. Taka promocja może być realizowana poprzez wymianę opakowania i odbiór nagrody w sklepie lub po wcześniejszej rejestracji kodu przez klienta.

Jeśli wybierzesz promocję instant win,
zapewnimy Twojej firmie:

  • infrastrukturę do rozliczania dowodów wydania nagród, m.in. taśmy transportujące do segregacji i weryfikacji zgłoszeń, skanery kodów, kamery,
  • autorską platformę bazodanową,
  • doradztwo w zakresie znakowania produktów (także konsultacje z producentami opakowań i zamknięć),
  • unikalne kody alfanumeryczne, bo posiadamy własny generator kodów,
  • system logistyki wydawania nagród i rozliczeń ze sklepami,
  • odbiór ze wskazanych punktów przesyłek z dowodami udziału w promocji,
  • magazynowanie nagród i dowodów udziału w promocji,
  • utylizację kapsli, zawleczek, opakowań itd.,
  • dokładne procedury bezpieczeństwa.

Promocja z losowaniem nagród

Zwycięzców wyłaniamy wykorzystując certyfikowane urządzenie losujące. Losowania możemy przeprowadzić jednorazowo lub - jeśli masz taką potrzebę - codziennie, co tydzień czy raz w miesiącu. Nad losowaniem zawsze czuwa też komisja składająca się z uprawnionych osób.

Swoje promocje możesz realizować na kilka sposobów. Uczestnicy, którzy znajdą na swoim opakowaniu kod promocyjny, mogą rejestrować go na dedykowanej stronie internetowej czy przez Messengera. Później następuje elektroniczne losowanie.
W przypadku nagród pieniężnych istnieje możliwość ich wydawania poprzez czek BLIK lub przelew na konto bankowe.

Loteria zdrapkowa

Zdrapka to jedna z najpopularniejszych form promocji wśród klientów. Jej zaletą są bardzo proste zasady i szybka informacja o wygraniu nagrody. Co ważne, ten typ loterii możesz połączyć też z elementami programu lojalnościowego B2B. W jednej promocji mogą więc wziąć udział zarówno klienci końcowi, jak i np. przedstawiciele handlowi.
Możesz wybrać tradycyjną zdrapkę lub e-zdrapkę. Mechanizm wersji online może polegać np. na kodowaniu zdrapki podczas zakupów przez sprzedawcę, a następnie „zdrapywanie” jej przez uczestnika na komputerze czy urządzeniu mobilnym.

Loteria paragonowa

Sprawdzone rozwiązanie, kiedy z różnych względów nie możesz ingerować w opakowanie produktu i umieszczać na nim kodu promocyjnego.

Jedyne co musi zrobić przy tej loterii uczestnik, to wejść na stronę promocji, wgrać zdjęcie paragonu lub jego numer oraz czekać na najbliższe losowania. Ich harmonogram dostosujemy do Twoich potrzeb.

Loteria hybrydowa

Chciałbyś połączyć loterie? Bez problemu możesz zintegrować chociażby promocję instant win z losowaniem cenniejszych nagród. W takiej promocji uczestnik odbiera nagrodę „spod kapsla” od razu w sklepie, a jeśli chce dodatkowo wziąć udział w losowaniu np. nagrody pieniężnej, rejestruje kod z opakowania na stronie loterii. Po wyłonieniu zwycięzców, środki są np. przelewane na konto lub wydawane za pomocą usługi BLIK.

Nagrody gwarantowane i konkursy

Nagrody gwarantowane to skuteczny sposób, aby w krótkim czasie zanotować duży wzrost sprzedaży. Prosta mechanika przyciąga klientów: wystarczy, że kupią produkt, zarejestrują się na stronie i uzbierają określoną liczbę kodów będącą warunkiem otrzymania nagrody. Taka forma może być też uzupełnieniem promocji instant win.

Przygotowujemy także konkursy konsumenckie. Zapewniamy przy nich odpowiednie narzędzia (SMS, www), gwarantując mechanikę pasującą do Twojej marki i klientów. Promocja może być realizowana np. poprzez rejestrowanie numeru paragonu i wysłanie odpowiedzi na pytanie konkursowe. Weryfikujemy zgłoszenia konkursowe, wyłaniamy laureatów i wysyłamy nagrody.

Jeśli chcesz dokładniej poznać zasady organizacji promocji konsumenckich, przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka.

Zobacz zrealizowane promocje konsumenckie B2C

zobacz nasze realizacje

Hej, zróbmy razem promocję

wypełnij brief