Programy lojalnościowe B2B

  • 23 tys.

    uczestników wzięło udział w naszych programach lojalnościowych

  • 57 mln

    punktów zebrali wszyscy uczestnicy

  • 54 tys.

    nagród wydaliśmy

Zatrzymaj najlepszych partnerów

Szukasz sposobu, jak lepiej budować relacje z klientami biznesowymi i podnieść sprzedaż? Program lojalnościowy to świetny sposób, aby kontrahenci chętnie do Ciebie wracali. Warto o to zadbać, bo pozyskiwanie nowych odbiorców wiąże się przecież z coraz wyższymi kosztami.

Aby program lojalnościowy na Ciebie zarabiał, potrzebujesz jednak doświadczonego partnera, który odnajdzie się w każdej branży i posiada odpowiednie zaplecze technologiczne.

My to zapewniamy.

Wypełnij brief

Typy programów lojalnościowych

Uczestnikiem Twojego programu ma być właściciel firmy, kierownik, a może sprzedawca lub przedstawiciel handlowy? Dopasujemy system do każdego odbiorcy. Podobnie jak odpowiednią metodę naliczania punktów, aby program był jak najbardziej efektywny.

Możemy zastosować m.in.:

Jak to robimy

Nie martw się organizacją, bierzemy na siebie cały proces budowy programu lojalnościowego:

  • Wybieramymechanikę
    • analiza produktu, grupy docelowej, konkurencji, kanałów dystrybucji
    • dopasowanie mechanizmu do odbiorcy
    • wsparcie doświadczonego project managera
  • Zapewniamy oprogramowaniei bezpieczeństwo
    • opracowanie platformy lojalnościowej do zarządzania programem
    • zapewnienie pełnej ochrony danych i zgodności z RODO
    • stworzenie systemu statystyk i raportów online
  • Przygotowujemyprogram
    • opracowanie regulaminu i dopasowanie go do przepisów prawnych i podatkowych
    • szkolenia dla Twoich pracowników przed uruchomieniem programu
    • nadzór nad prawidłowym przebiegiem programu
  • Komunikujemy sięz uczestnikami
    • zorganizowanie kanałów komunikacji (infolinia, SMS, e-mail, wiadomości wewnątrz aplikacji)
    • przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń, a także obsługa reklamacji
  • Zajmujemy siępełną logistyką
    • zakup nagród i opracowanie katalogu nagród rzeczowych,
    • zasilenia kart premiowych Edenred (www.edenred.pl)
    • zapewnienie własnego zaplecza magazynowego
    • wysyłka nawet do około 400 nagród dziennie
    • integracja z firmami kurierskimi i paczkomatami InPost
  • Przedstawiamyefekty
    • analiza raportów i statystyk
    • proponowanie dodatkowych promocji wspierających (loterie, konkursy, grywalizacja)

Jeśli chcesz dokładniej poznać zasady organizacji programów lojalnościowych, przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka.

Platforma lojalnościowa

Zapewniamy platformę przygotowaną w oparciu o Twoją firmową grafikę. Odpowiednio skonfigurujemy system, dopasowując go do metod naliczania punktów i innych indywidualnych wymogów. Możesz też zdecydować: strona ma mieć odrębny adres (nazwaprogramu.pl), czy może powinna działać w Twojej domenie (nazwaprogramu.twojadomena.pl). Dodatkowo platformę możemy wzbogacić o moduły, np. grywalizacji czy e-learningu. Dostęp do platformy uzyskają też uczestnicy promocji. Będą mogli wygodnie korzystać z niej także na urządzeniach mobilnych.

żarówka

Dlaczego jeszcze nasza platforma się sprawdza?

 

Elastyczna segmentacja uczestników

  • podczas rejestracji użytkownik jest przyporządkowany do określonej grupy
  • typ uczestnika jest rozpoznawany w momencie logowania
  • system wyświetla zindywidualizowane treści, przeliczniki punktowe, promocje itd.

Dostęp do ważnych funkcjonalności

  • obsługa kont uczestników
  • sprawdzanie statusu naliczonych punktów
  • zamawianie nagród/zasileń kart przedpłaconych
  • sprawdzanie statusu wysyłki
  • dodawanie konkursów dla wybranych grup uczestników
  • planowanie okresowych superpromocji
  • sprawna komunikacja (SMS z nazwą programu, mailing, InMail w aplikacji itd.)
  • dostęp do rozbudowanego systemu raportów

Pełne bezpieczeństwo danych

  • nasze systemy są pewne, bo audytuje je niezależna firma badawcza
  • programy lojalnościowe hostujemy na swoim sprawdzonym serwerze
  • stosujemy wyłącznie autorskie rozwiązania
  • nie wykorzystujemy darmowych CMS-ów i wtyczek
  • hasła, które służą do potwierdzania użytkowników, są zgodne z wymogami Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Zobacz zrealizowane programy lojalnościowe B2B

zobacz nasze realizacje

Hej, zróbmy razem promocję

wypełnij brief