Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe

0

uczestników wzięło udział w naszych programach lojalnościowych

0

punktów zebrali uczestnicy

0

nagród wydaliśmy

Codziennie skutecznie zarządzamy programami lojalnościowymi, a nasi klienci otrzymują realne korzyści!

Jesteśmy ekspertami i chętnie dzielimy się naszym bogatym doświadczeniem zdobytym podczas realizacji wielu programów lojalnościowych dla klientów w różnych branżach (m.in.: motoryzacyjna, budowlana, finansowa, przemysłowa, wykończenia wnętrz, FMCG).

Wspieramy na każdym etapie – od audytu możliwości organizacyjno-technologicznych firmy, po dobór najbardziej optymalnego rodzaju programu. Posiadamy własny Bank Promocji i proponujemy oraz wdrażamy różnorodne akcje promocyjne, które zwiększają atrakcyjność oraz skuteczność programu.

Zapewniamy stałą i kompleksową obsługę – doświadczony zespół, który będzie opiekował się projektem z zaangażowaniem, dając poczucie komfortu we wszystkich obszarach współpracy.

JAK uruchomić program lojalnościowy dla klientów

JAK uruchomić program lojalnościowy dla klientów

Oferujemy kompleksowe doradztwo w zakresie organizacji i bieżącej obsługi programu lojalnościowego dla firm. Decydując się na współpracę z naszą agencją marketingową możesz liczyć na poniższy zakres usług:

  • G3 jako formalny organizator programu (przetwarzanie danych osobowych, podatki)
  • Typ programu (dobór najbardziej optymalnego systemu lojalnościowego dostosowanego do kanału sprzedaży)
  • Regulamin programu
  • Strona internetowa programu
  • Aplikacja bazodanowa (panel do zarządzania platformą lojalnościową, dostęp online 24/7)
  • Nagrody – dobór, zakup i dystrybucja nagród rzeczowych (własne zaplecze magazynowe) oraz logistyka e-nagród i kart przedpłaconych
  • Komunikacja marketingowa (weryfikacja materiałów reklamowych, kontakty z uczestnikami, obsługa reklamacji, infolinia)
  • Raporty i analityka danych

Unikalna usługa: Bank Promocji – autorskie rozwiązanie zawierające różnorodne aktywności promocyjne gotowe do szybkiego wdrożenia.

Dobry program lojalnościowy

Program lojalnościowy, który jest uznawany za atrakcyjny powinien być:

Dobry program lojalnościowy

Prosty i zrozumiały

Dobry program lojalnościowy

Łatwy do implementacji
i stosowania

Dobry program lojalnościowy

Konkretny (wymierne korzyści otrzymywane za konkretne czynności)

Program lojalnościowy to długotrwałe partnerskie relacje, które budują prawdziwą LOJALNOŚĆ

Każda firma ma określony cel biznesowy do którego dąży. Może to być utrzymanie obecnych wyników sprzedażowych, jednak najczęściej jest nim wzrost sprzedaży. Istotne jest również dbanie o wizerunek marki. Działania marketingowe często więc koncentrują się na utrzymaniu obecnych konsumentów marki i pozyskaniu nowych klientów poprzez wytworzenie w nich pozytywnych skojarzeń z produktem czy też usługą. Często jednak nie jest to wystarczające. Konsumenci oczekują, by marka nagradzała ich przywiązanie i oferowała im stałe, wymierne benefity. Jest bowiem niezwykle istotne utrzymanie powtarzalności zakupów i stałe nagradzanie wiernych klientów. W obecnych czasach walka ceną nie jest już wystarczająca.

By zadbać o wyniki sprzedażowe należy przede wszystkim stosować skuteczne działania marketingowe skierowane zarówno do dotychczasowych jak i potencjalnych klientów. Kluczem do osiągnięcia efektywności jest atrakcyjny program lojalnościowy, premiujący określone zachowania.

Program lojalnościowy to doskonały sposób, aby fani marki chętnie i stale do niej wracali. Warto o to zadbać i zainwestować w relacje zarówno z konsumentami jak i z dystrybutorami. Uczestnicy akcji chętnie biorą w niej udział, bo oprócz zakupu produktu czy usługi otrzymują nagrody (rzeczowe, pieniężne), e-nagrody czy inne benefity (karty stałego klienta, rabaty, obniżki). Mile widziane są także dodatkowe akcje lojalnościowe i motywacyjne, które są skierowane do użytkowników programu. Troska o lojalność klientów jest zatem niezwykle istotna.

Wiemy jak stworzyć dobry i skuteczny program lojalnościowy, który zapewni wysoki poziom zaangażowania odbiorców. Potrafimy szybko wdrożyć ciekawą i angażującą platformę. Nasi klienci są świadomi nieocenionych wartości jakie niesie budowanie długotrwałych wielowymiarowych relacji marka-konsument i marka-kontrahent. Zapewniamy odpowiednie wsparcie zarówno w zakresie technologii jak i zasobów ludzkich, by wspólnie osiągać maksymalny poziom lojalności i efektywne wsparcie sprzedaży.

Programy lojalnościowe dla firm

Program punktowy

Program punktowy

użytkownik po dokonaniu zakupu produktu lub usługi otrzymuje punkty. Zebrane punkty może w dowolnym momencie wymieniać na benefity z Katalogu Nagród. W ten sposób uczestnicy programu motywowani są do powtarzalności zakupów. Ten rodzaj programu cieszy się dużą popularnością.

Program rabatowy

Program rabatowy

po uzyskaniu odpowiedniego statusu (wynikającego np. ze zrealizowanego poziomu zakupów) klient otrzymuje rabat.

Program wielopoziomowy

Program wielopoziomowy

zarówno konsument (np. warsztat samochodowy) jak i kontrahent (np. dystrybutor) uczestniczą w programie lojalnościowym, gdzie konkretne benefity uzyskują obydwie grupy klientów.

Nowoczesny program hybrydowy

Nowoczesny program hybrydowy

tradycyjne zbieranie punktów połączone z dodatkowymi aktywnościami promocyjno-motywacyjnymi

Poznaj naszą ofertę

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

BAZOWY PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

RODZAJE PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

BAZOWY PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Tradycyjne i sprawdzone rozwiązanie bazujące na realizacji jednego systemu nagradzania. Zarejestrowani w programie uczestnicy mają zakładane indywidualne konta, na które otrzymują punkty za dokonanie zakupu określonych produktów lub usług. Zgromadzone punkty wymieniają na nagrody rzeczowe i pieniężne dostępne w katalogu nagród.

ZOBACZ

NASZE REALIZACJE

PLATFORMA PROMOCJI

RODZAJE PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

PLATFORMA PROMOCJI

Rozwiązanie oparte na dedykowanej platformie lojalnościowej, na której organizowane są cykliczne zdarzenia takie jak promocje, zadania, szkolenia, podcasty, ankiety czy quizy, za które uczestnicy otrzymują punkty. Punkty mogą być wykorzystywane na nagrody z katalogu nagród (w tym e-nagrody) lub zasilenia kart przedpłaconych. Zaletą tego rozwiązania jest dynamika zdarzeń i możliwość szybkiego dostosowania działań do konkretnych grup uczestników i wyników zrealizowanych promocji.

ZOBACZ

NASZE REALIZACJE

NOWOCZESNY PROGRAM HYBRYDOWY

RODZAJE PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

NOWOCZESNY PROGRAM HYBRYDOWY

System łączący elementy bazowego programu lojalnościowego i platformy promocji. Obecnie jest to najczęściej spotykany i najskuteczniejszy rodzaj programu lojalnościowego. Rozwiązanie skierowane zarówno do osób ceniących stałość i prostotę, jak również do osób poszukujących dynamicznych rozwiązań i szybkiego reagowania na sytuacje rynkowe. Oprócz zbierania punktów za zakupy uczestnicy mają możliwość skorzystania z wybranych, dostępnych dla nich promocji okresowych.

ZOBACZ

NASZE REALIZACJE

SPOSOBY POZYSKIWANIA DANYCH

METODY POZYSKIWANIA DANYCH

SPOSOBY POZYSKIWANIA DANYCH

Podstawą skutecznego działania każdego programu lojalnościowego są dane sprzedażowe, dzięki którym uczestnicy mogą zdobywać punkty i wymieniać je na nagrody. W zależności od branży, systemu sprzedażowego, możliwości ingerencji w opakowanie produktu czy sieci dystrybucji, w celu największej efektywności programu możemy zastosować m.in.:

  • Automatyczny lub ręczny import danych z systemu klienta
  • Importowanie danych ze zdjęć faktur (OCR)
  • Skanowanie kodów z opakowań produktów lub dokumentów
  • Zdrapki lub hologramy jako punkty
KARTY PRZEDPŁACONE G3

RODZAJE NAGRÓD

KARTY PRZEDPŁACONE G3

Karty przedpłacone w ostatnich latach zdominowały rynek nagród w programach lojalnościowych, dlatego wprowadziliśmy do oferty personalizowane karty przedpłacone G3.

Zalety kart przedpłaconych G3:

  • zarządzanie kartami bezpośrednio przez nas to gwarancja szybkich zasileń i sprawnej pomocy dla użytkowników kart
  • aktualne saldo karty jest widoczne bezpośrednio na koncie uczestnika programu
  • zbliżeniowe karty przedpłacone posiadają 4 lata ważności, co zabezpiecza uczestników przed utratą niewykorzystanych środków
NAGRODY RZECZOWE

RODZAJE NAGRÓD

NAGRODY RZECZOWE

Nagrody rzeczowe są nieodłącznym elementem programu lojalnościowego i dalej są wykorzystywane jako element motywacji i budowania lojalności. W naszym Katalogu Nagród dostępnych jest ponad 200 nagród rzeczowych oraz e-nagród zgodnych z najnowszymi trendami i preferencjami grupy docelowej. Monitoring rynku umożliwia nam cykliczne urozmaicanie oferty – o nowości, nagrody specjalne (edycje limitowane) i nagrody na życzenie.

LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE

RODZAJE NAGRÓD

LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE

Jako jedna z niewielu agencji marketingowych posiadamy własny magazyn oraz dział logistyki.
W ramach obsługi programów lojalnościowych oferujemy:

  • możliwość magazynowania nagród i ich ubezpieczenie
  • szybkie konfekcjonowanie i kompletację różnych rodzajów nagród, gadżetów i innych materiałów promocyjnych
  • wysyłkę kurierską (tylko sprawdzone firmy)
  • wysyłkę do paczkomatów
  • zakup nagród od zaufanych dostawców
APLIKACJA MOBILNA PWA

KOMUNIKACJA

APLIKACJA MOBILNA PWA

Tworzone i obsługiwane przez G3 platformy lojalnościowe przygotowane są w  technologii PWA, czyli alternatywy dla kosztownych aplikacji natywnych. W dzisiejszych czasach aplikacje PWA są uznawane za największy trend w tworzeniu aplikacji internetowych przez swoją uniwersalność (możliwość zapisania w każdej przeglądarce i systemie mobilnym), brak generowania kosztów (brak konieczności aktualizacji i dystrybucji) oraz pozytywne UX.

MARKETING AUTOMATION

KOMUNIKACJA

MARKETING AUTOMATION

Platformy lojalnościowe G3 posiadają wbudowane elementy sztucznej inteligencji, szczególnie związane z automatyzacją procesów komunikacji z uczestnikami i zarządzaniem zdarzeniami na platformie. System bezpośrednio reaguje na określone zdarzenie i wyświetla lub wysyła do uczestnika odpowiednią informację o naliczeniu punktów, konieczność zapisania się do promocji lub informację o dostępnym szkoleniu).

WIELOKANAŁOWA KOMUNIKACJA

KOMUNIKACJA

WIELOKANAŁOWA KOMUNIKACJA

Platformy lojalnościowe G3 posiadają rozbudowany system komunikacji z uczestnikami, co jest kluczowe do zbudowania relacji i partnerstwa między firmą a uczestnikami. System G3 posiada autorski, wbudowany komunikator in-platform, jak również kalendarz z planerem do informowania o wydarzeniach oraz inne elementy jak pasek Newsfeed, a także powiadomienia powiązane z modułem sms i e-mail.

ANALIZA ZDARZEŃ

ANALITYKA

ANALIZA ZDARZEŃ

Systemy lojalnościowe G3 pozwalają na analizę zdarzeń odbywających się na platformie oraz reakcję na otrzymane wyniki (np. poszczególne zadania). Platforma posiada rozbudowany moduł segmentacji i grupowania uczestników, który pozwala na bazie realizacji zadań i ich analizy przygotować nowe zadania, dedykowane danej grupie docelowej. Analiza zdarzeń realizowana przez G3 zapewnia klientowi m. in. poczucie bezpieczeństwa oraz optymalizację kosztów promocji.

PANEL RAPORTUJĄCY

ANALITYKA

PANEL RAPORTUJĄCY

Autorskie platformy G3 posiadają rozbudowany panel administracyjny, pozwalający na pobranie dowolnych raportów zdarzeń na platformie w wybranym przez siebie formacie (np. xlsx, csv, pdf). Dostęp do panelu przydzielony jest użytkownikom o różnych poziomach uprawnień w trybie 24/7.

GRAFICZNA PREZENTACJA DANYCH

ANALITYKA

GRAFICZNA PREZENTACJA DANYCH

Systemy lojalnościowe G3 wyposażone są w funkcjonalność graficznej prezentacji wygenerowanych danych – w postaci wykresów, tabel lub grafów. Dane w formie graficznej gotowe są do natychmiastowego zamieszczenia w raporcie lub prezentacji multimedialnej.

Centrum lojalności
Centrum lojalności
Centrum Lojalności

Efektywne i szybkie rozwiązanie dla
programów lojalnościowych