O nas

Poznajmy się

Kiedy w 2004 r. organizowaliśmy pierwszą promocję, byliśmy jeszcze niewielką firmą. Dziś nasz zespół przygotowuje nawet kilkadziesiąt projektów rocznie, a przez lata nasze programy przyciągnęły łącznie około miliona uczestników. To duże liczby, ale cel zawsze pozostawał jeden: poprawić wyniki sprzedażowe naszych partnerów.

Współpracujemy zarówno z branżą B2C jak i B2B, bo konkurs czy loteria to skuteczne narzędzia, aby zawalczyć nie tylko o klienta końcowego, ale też biznesowego (program lojalnościowy). Po ponad 15 latach obecności na rynku po prostu wiemy, że każdy lubi promocje.

Dlaczego warto nam zaufać

Jeśli chciałbyś zorganizować promocję, oto cztery główne powody, dlaczego warto pracować z G3:

Effie Awards 2019

W 2018 r. mieliśmy przyjemność organizować loterię, która była elementem ogólnopolskiej kampanii „Warka Biało-Czerwona”. Jej głównym bohaterem był selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka, a całe przedsięwzięcie towarzyszyło występowi naszych piłkarzy na mistrzostwach świata w Rosji. Uczestnicy loterii instant win mogli zdobyć 4 mln piw oraz 2 mln chust z podpisem trenera. Informacje o wygranych znajdowały się pod kapslami i zawleczkami.

Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Jego historia rozpoczęła się w 1968 r. W Nowym Jorku, a obecnie najlepsze kampanie nagradzane są już w ponad pięćdziesięciu krajach. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce, od 1999 r. posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.