G3 Loyalty & Lottery
ul. Białołęcka 174, Warszawa



Inspektor Danych Osobowych

Wypełnij brief

Żeby przygotować skuteczną promocję dla Twojej firmy, najpierw musimy się lepiej poznać. Zapraszamy więc do wypełnienia briefu. Możesz opisać w nim bliżej swój biznes, grupę docelową, nagrody którymi dysponujesz czy zakładany czas promocji.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Program lojalnościowy B2B

  • start

  • uczestnicy

  • mechanika

  • nagrody

  • koniec

Z kim mamy się kontaktować?

Oświadczam, że zapoznałe(a)m się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora danych osobowych moich danych zawartych w formularzu kontaktowym w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

Moja firma

Reprezentuję firmę, która jest:

Uczestnicy programu

1. Grupa docelowa - uczestnik programu lojalnościowego:

2. Ilu przewidujemy uczestników:

Mechanika

1. Jak uczestnik będzie miał naliczane profity?

Pamiętaj, że w programie lojalnościowym najlepiej sprawdzają się produkty, które są kupowane często i w odpowiednio dużej ilości

2. W jaki sposób dane sprzedażowe do naliczenia korzyści uczestnikom będą przekazywane G3?

Jeśli nie jesteś pewny, które rozwiązanie najlepiej odpowiada Twoim potrzebom przeczytaj nasz e-book „Program lojalnościowy w B2B krok po kroku”

Nagrody

1. Jakie są planowane nagrody w programie:

2. Jaki planujesz roczny budżet na nagrody?

Dziękujemy za wysłanie briefu!

Twój brief będzie teraz analizowany przez ekspertów G3.

Wkrótce odezwiemy się do Ciebie z pomysłami na konkretną promocję.

ok

Loteria / konkurs / promocja B2C

  • start

  • czas

  • mechanika

  • nagrody

  • dodatkowo

  • koniec

Z kim mamy się kontaktować?

Oświadczam, że zapoznałe(a)m się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora danych osobowych moich danych zawartych w formularzu kontaktowym w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

Moja firma

Reprezentuję firmę, która jest:

Czas

1. Start promocji planowany jest:

  • Uwaga! Jest to zbyt krótki okres, aby przygotować wszystkie formalności do loterii – wymagany czas do rozpoczęcia loterii to min. 2 miesiące.

2. Przewidywany czas rejestracji zgłoszeń w promocji – wybierz liczbę miesięcy:

    Mechanika

    1. Planowany rodzaj promocji:

    Jeśli nie jesteś pewny, który typ promocji najlepiej odpowiada Twoim potrzebom przeczytaj nasz poradnik po rodzajach promocji

    • – w losowaniach mogą brać udział zgłoszenia np. numerów paragonów lub unikalnych kodów zarejestrowanych na stronie www loterii

    • – nagrody lub unikalne kody ukryte są w zdrapkach. Idealne rozwiązanie jeśli masz własną sieć sprzedaży i możliwość wydawania zdrapek

    • – nagrody natychmiastowe nadrukowane na opakowaniach/kapslach/zakrętkach itp.

    • – w odróżnieniu od loterii nie ma losowań, nagrody są przydzielane przez komisje konkursową poprzez wybór najlepszych zdaniem komisji zgłoszeń

    • – nie ma losowań, nagrody są przydzielane za uzbieranie określonej ilości dowodów zakupu np. nakrętek, opakowań, kodów, itp. do wyczerpania zapasów nagród

    2. Mechanika promocji (opcjonalnie)

    Nagrody

    1. Przewidywany budżet brutto na nagrody

    Podanie planowanej wartości brutto nagród jest kluczowe m.in. do wyliczenia opłat za wydanie zezwolenia za loterię.

    2. Preferowane rodzaje nagród i ich dystrybucji (można wybrać więcej niż jedną pozycję):

    Co więcej

    1. Proszę zaznaczyć, które pozycje mamy dodatkowo skosztorysować (można wybrać więcej niż jedną pozycję):

    2. Dodatkowe wymagania (opcjonalnie):

    Dziękujemy za wysłanie briefu!

    Twój brief będzie teraz analizowany przez ekspertów G3.

    Wkrótce odezwiemy się do Ciebie z pomysłami na konkretną promocję.

    ok