Menu
JesteĹ› tutaj: G3/ Realizacje

Dekarska Odyseja

Największy w branży program lojalnościowy dla dekarzy. W "Dekarskiej Odysei" połączyliśmy katalog nagród rzeczowych z zasileniami bankowych kart przedpłaconych pozwalając uczestnikom na swobodny wybór formy nagrody. Na potrzeby programu opracowaliśmy specjalny model naliczania i przekazywania punktów dekarzom – każde zamówienie wychodzące z magazynu Budmat zawiera specjalną naklejkę z kodem, do której przypisana jest określona ilość punktów (w zależności od składników zamówienia). Co więcej dekarze mogą rejestrować kody nie tylko przez dedykowaną stronę www.dekarskaodyseja.pl ale również przez specjalny system SMS, który automatycznie rozpoznaje numer uczestnika i nalicza mu na konto odpowiednią ilość punktów. Dodatkowo stworzyliśmy specjalną aplikację on-line dla PH Budmat do monitorowania postępów uczestników i pozyskiwania nowych kontaktów handlowych.


Czas trwania:Od 2009 roku
Grupa docelowa: Dekarze zamawiający systemy dachowe Budmat

Zakres obsługi:
  • przygotowanie dokumentacji i mechaniki programu (regulaminów, itp.)
  • przygotowanie kreacji i druk materiałów POS
  • produkcja bankowych kart przedpłaconych z indywidualną grafiką oraz card-carrierem
  • doradztwo marketingowo-organizacyjnego w zakresie organizacji programu lojalnościowego
  • przygotowanie aplikacji bazodanowej i strony www.dekarskaodyseja.pl do obsługi kont uczestników, gromadzenia punktów, importu danych sprzedażowych Budmat, zasileń kart bankowych, itp.
  • przygotowanie aplikacji SMS do systemu rejestracji kodów, zamawiania nagród, powiadomień uczestników o zdarzeniach w programie i promocjach
  • zakup i wysyłka nagród: nagrody rzeczowe oraz bankowe karty przedpłacone Citi Handlowy
Do góry Powrót
g3