Menu
JesteĹ› tutaj: G3/ Realizacje

ExtraClub

Największy program lojalnościowy B2B w branży HoReCa. Program podzielony był na 2 etapy: początkowy i docelowy. W etap początkowym (2006-2009) wyprodukowaliśmy specjalne kontretykiety zawierające punktowe znaczki holograficzne na każdy produkt gastronomiczny Nestle (łącznie z kawami Nescafe). Każdy uczestnik otrzymywał od PH specjalny pakiet startowy (katalog nagród, formularze). Uczestnicy kupowali produkty Nestle, a następnie wklejali hologramy na specjalne karty i odsyłali do G3 wraz z zamówieniem nagrody. W drugim etapie (2009-2011) program był już na tyle znany na rynku HoReCa, że zrezygnowaliśmy z produkcji etykiet na rzecz elektronicznego naliczania punktów przez system mobilnej sprzedaży PH. Przez 5 lat program ExtraClub zgromadził kilkanaście tysięcy uczestników i okazał się jednym z najbardziej spektakularnych sukcesów w branży.

Czas trwania: 2006-2011 (5 lat)
Grupa docelowa: Kucharze, barmani, właściciele i pracownicy punktów gastronomicznych, intendentki
Zakres obsługi:
  • analiza konkurencji i stworzenie mechaniki programu lojalnościowego oraz dokumentacji formalnej, w tym optymalizacji podatkowej programu
  • produkcja kontretykiet holograficznych i pełny nadzór nad ich etykietowaniem w 3 fabrykach Nestle (łącznie ... etykiet)
  • budowa wortalu internetowego www.extraclub.pl jako platformy komunikacyjnej programu i marek Nestle
  • kreacja i produkcja wszystkich materiałów marketingowych oraz strony internetowej
  • stworzenie pełnego oprogramowania bazodanowego pracującego w systemie on-line
  • obsługa rejestracji, zamówień nagród i reklamacji
  • zakup i dystrybucja nagród (wydaliśmy ponad 50 000 nagród!)
  • program realizowany na zlecenie Nestle Polska, Nestle Ice Cream i Nestle Waters
Do góry Powrót
g3