Menu
JesteĹ› tutaj: G3/ Realizacje

Poczuj się po królewsku

Loteria konsumencka wspierająca sprzedaż produktów największej regionalnej marki piwa w woj. mazowieckiem – Królewskie utrzymana w tonie kibicowania Legii. Uczestnicy loterii rejestrowali kody z kapsli/zawleczek przez SMS lub dedykowaną stronę internetową www.krolewskie.com.pl. Codziennie do wygrania były bony o wartości 1000 pln na zakupy w sklepie sportowym Legii, raz w tygodniu losowane były wejściówki VIP na mecze Legii (dla 3 osób wraz z przejazdem limuzyną i zwiedzaniem stadionu) a na koniec loterii jeden laureat otrzymał 100 000 pln w gotówce!
Czas trwania: 2011 (2 miesiące)
Grupa docelowa: Konsumenci kupujący piwo KRÓLEWSKIE

Zakres obsługi:
  • stworzenie mechaniki loterii oraz dokumentacji formalnej oraz zatwierdzenie jej w Izbie Celnej, w tym zapewnienie osób ze świadectwem zawodowym MF do nadzoru loteryjnego
  • budowa i obsługa aplikacji on-line oraz Premium SMS do rejestracji zgłoszeń uczestników (kody alfanumeryczne znajdujące się pod kapslami/zawleczkami)
  • stworzenie pełnego oprogramowania pracującego w systemie on-line do losowania zwycięzców
  • obsługa infolinii, rejestracji, zamówień nagród i reklamacji
  • zakup i dystrybucja nagród: pakiety VIP na mecze Legii, gadżety piłkarskie, bony do sklepu Legii
Do góry Powrót
g3