Menu
JesteĹ› tutaj: G3/ Realizacje

Autopromocja Specjala

Loteria konsumencka wspierająca sprzedaż produktów największej regionalnej marki piwa w Europie - SPECJAL. Uczestnicy loterii nadsyłali zgłoszenia pocztą (6 kapsli/zawleczek z promocyjnych opakowań piwa Specjal) lub wymieniali specjalnie oznaczone kapsle/zawleczki na darmowe piwo w sklepie. Każde zgłoszenie składające się z 6-ciu kapsli/zawleczek dawało 1 szansę w losowaniu jednego z 3 samochodów Volkswagen Golf – losowania przeprowadzane były co miesiąc.
Czas trwania: 2010 (3 miesiące)
Grupa docelowa Konsumenci kupujący piwo SPECJAL

Zakres obsługi:
  • stworzenie mechaniki loterii oraz dokumentacji formalnej oraz zatwierdzenie jej w Izbie Celnej, w tym zapewnienie osób ze świadectwem zawodowym MF do nadzoru loteryjnego
  • budowa i obsługa aplikacji bazodanowej do rejestracji i informatyzacji zgłoszeń pocztowych uczestników
  • przyjmowanie, weryfikowanie, liczenie i informatyzacja zgłoszeń pocztowych z kapslami/zawleczkami (kilkaset tysięcy zgłoszeń)
  • produkcja specjalnych skrzyń dla PH do rozliczania kapsli/zawleczek w sklepach i ich logistyka wraz ze specjalnymi pakietami rozliczeniowymi do PH
  • stworzenie pełnego oprogramowania pracującego w systemie on-line do losowania zwycięzców
  • obsługa infolinii,
  • zakup i dystrybucja nagród (3 samochodów Volkswagen Golf)
Do góry Powrót
g3